Sweet Dreams Alex – Full Moon Edition
Fall peacefully into the dreamscape with Sweet Dreams Alex: Full Moon Edition, which combines the game and its soundtrack into a single wholesome bundle.
Alex is still small, but her dreams are big. You are her Dream Builder, tasked with constructing labyrinths full of distractions to keep Nightmares away until the morning comes. Sweet Dreams Alex is a wholesome puzzle and construction game, filled to the brim with atmosphere and charm.
Unwind to the sound of twelve lo-fi tracks by popular artist edelwize, composed to capture the innocence, charm and wonder of Alex's childhood.