Sweet Transit
Sweet Transit to wyjątkowa gra polegająca na budowaniu miasta, w której króluje kolej, a pociągi są najlepszym środkiem transportu i ekspansji.
Sweet Transit to wyjątkowa gra polegająca na budowaniu miasta, w której króluje kolej, a pociągi są najlepszym środkiem transportu i ekspansji. Twórz złożone linie produkcyjne i rozbudowuj skromne osady w tętniące życiem metropolie w okresie świetności kolejnictwa, na przykład w czasach wprowadzenia lokomotyw parowych i wynalezienia silnika spalinowego. Zostań pionierem w branży i zadbaj o to, by obywatele byli szczęśliwi, dzięki rozbudowanej sieci kolei.
Zaczynając od jednego magazynu, zbuduj dobrze prosperującą sieć miast i miasteczek połączoną liniami kolejowymi i dbaj o rozwój swojej społeczności.
Planuj swoje osady tak, aby pasowały do krajobrazu i potrzeb mieszkańców. Twórz podstawowe i zaawansowane linie produkcyjne, aby zadbać o jak najefektywniejszy przepływ zasobów. Wykorzystaj potężną kolej, aby zautomatyzować produkcję i zaspokoić stale rosnące potrzeby osadników.