Sweet Transit: Deluxe Edition
Immerse yourself in the world of railway management with the Sweet Transit Deluxe Edition. This bundle combines the base game with the new Locomotive Pack, providing everything you need to build and manage the ultimate railway network.
Sweet Transit is a unique city builder where the railway is king. Build and automate the dream supply chain for your citizens, giving them all they need to expand quaint villages into bustling cities. Progress from steam power to diesel and beyond in this advanced train-driven experience.