Sweet Transit: Deluxe Edition
Spróbuj swoich sił w świecie kolei z pakietem Sweet Transit Deluxe Edition. Obejmuje on podstawową grę z nowym dodatkiem Locomotive Pack, dzięki czemu otrzymujesz dostęp do wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zbudować najlepszą możliwą sieć kolejową oraz nią zarządzać.