Sweet Transit: Deluxe Edition
Sweet Transit Delüks Sürüm ile kendini demir yolu yönetimi dünyasına kaptır. Bu paket, temel oyunu yeni Lokomotif Paketi ile birleştirerek en iyi demir yolu ağını inşa etmek ve yönetmek için ihtiyacın olan her şeyi sağlar.