Swords Fantasy: Battlefield
Swords Fantasy: Battlefield is a game from the 3rd person, including battles with swords. This game is an action game based on ancient Greek mythology. You have to plunge into the atmosphere of antiquity and learn more about the birth of Hercules.
King Electryon announced that he would give his beautiful daughter Alcmene to someone who would return to him the herds that were stolen and avenge the death of his sons.
Zeus told the other gods - a great hero will be born today; he will rule over all his relatives who descend from my son, the great Perseus.
Hera began to pursue Hercules from the very first day of his life. Learning that Hercules was born and lies wrapped in swaddling clothes with her brother, she sent two snakes to destroy the newborn hero.