Swords Fantasy: Battlefield
Swords Fantasy: Battlefield to gra z perspektywy trzeciej osoby, zawierająca bitwy na miecze. Ta gra jest grą akcji opartą na starożytnej mitologii greckiej. Musisz zanurzyć się w atmosferze starożytności i dowiedzieć się więcej o narodzinach Herkulesa.
Król Electryon ogłosił, że odda swoją piękną córkę Alcmene komuś, kto zwróci mu skradzione stada i pomści śmierć jego synów.
Zeus powiedział innym bogom - dziś narodzi się wielki bohater; będzie rządził wszystkimi swoimi krewnymi, którzy pochodzą od mojego syna, wielkiego Perseusza.
Hera zaczęła ścigać Herkulesa od pierwszego dnia jego życia. Dowiedziawszy się, że Herkules urodził się i leży owinięty w pieluszki ze swoim bratem, wysłała dwa węże, aby zniszczyć nowo narodzonego bohatera.