Swords Fantasy: Battlefield
Kral Electryon, güzel kızı Alcmene'yi, çalınan sürülerini kendisine geri verecek ve oğullarının intikamını alacak birine vereceğini açıkladı.
Zeus diğer tanrılara dedi ki - Bugün büyük bir kahraman doğacak; oğlum büyük Perseus'un soyundan gelen tüm akrabalarına hükmedecek.
Hera, Herkül'ü hayatının ilk gününden itibaren takip etmeye başladı. Herkül'ün doğduğunu ve kardeşiyle birlikte kundağa sarılmış halde yattığını öğrenince, yeni doğan kahramanı yok etmek için iki yılan gönderdi.