SWORN - Digital Deluxe Edition
Take the battle to Arthur in style with Deluxe Edition, giving you access to the ultimate collection of cosmetic upgrades for SWORN. The Cosmetic Bundle contains a unique weapon skin for each of the 4 character’s 4 weapons and a signature outfit tailored to each hero.