SWORN - Digital Deluxe Edition
Tag kampen op mod Arthur med stil med Deluxe-udgaven, der giver dig adgang til den ultimative samling af kosmetiske opgraderinger til SWORN. Kosmetikpakken indeholder en unik våben-skin til hver af de 4 karakterers 4 våben og et signatur-outfit, der er skræddersyet til hver helt.