SWORN - Digital Deluxe Edition
SWORN için kozmetik geliştirmelerden oluşan en büyük pakete erişim sağlayan Deluxe Edition ile savaşı Arthur'un saflarına taşırken tarzını konuştur. Kozmetik Paketi, 4 karakterin sahip olduğu 4'er silah için eşsiz silah görünümleri ve her kahraman için özel olarak tasarlanmış birer kıyafet içerir.