Synergia
Cila, a veteran cop with a sour outlook and anger issues expects nothing more from life besides the smell of ozone, blinding neon lights and the ever-present manhole steam. At least, until a shady friend replaces her broken-down housedroid as a favor. Advanced, more efficient and remarkably perceptive, unit M.A.R.A. begins to penetrate Cila's toughened exterior and possibly even heal her new owner's old wounds – if Cila can decipher the recurring nightmare the process brings.