Ścieżka dźwiękowa Synergia
Oryginalna ścieżka dźwiękowa gry SYNERGIA – porywające, wciągające doświadczenie muzyczne oparte na elektronicznych dźwiękach, które pozwoli Ci przenieść się w świat gry SYNERGIA. Tę przepiękną i żywą muzykę skomponował ANDY ANDI HAN.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa gry SYNERGIA – porywające, wciągające doświadczenie muzyczne oparte na elektronicznych dźwiękach, które pozwoli Ci przenieść się w świat gry SYNERGIA. Ścieżka dźwiękowa zawiera 12 utworów, w których znaleźć można eteryczne, nastrojowe kompozycje, a także ostre, przywodzące na myśl maszynerię dźwięki rodem z ponurych fabryk.
Tę przepiękną i żywą muzykę skomponował ANDY ANDI HAN, twórca partytur i projektów dźwiękowych z wielu innych gier takich jak Katawa Shoujo, Sense: A Cyberpunk Ghost Story, Mahou Arms i Arenus. Han tworzy specyficzną muzykę elektroniczną, która idealnie pasuje do cyberpunkowego świata gry Synergia i tworzy unikalne doświadczenie dla graczy. To nie jest zaledwie muzyka z gatunku synthwave czy ambient – utwory te wgryzają się w pamięć niczym cybernetyczny implant mózgu umieszczony na karku słuchacza.