Synergia Oyun Müzikleri
SYNERGIA'nın orijinal oyun müzikleri synth tabanlı büyüleyici ve sürükleyici bir müzik deneyimi ile seni SYNERGIA dünyasına ışınlayacak. Albümde melodik ortam müziklerinden karanlık dev fabrikaları hatırlatan sert ve mekanik aksiyon parçalarına kadar toplam 12 parça var.
Bu neşeli ve güzel oyun müziklerini Katawa Shoujo, Sense: A Cyberpunk Ghost Story, Mahou Arms ve Arenus gibi diğer pek çok oyunun müziklerini besteleyen ve ses tasarımını yapan ANDY ANDI HAN besteledi. Han'ın elektronik müzik üzerinde, siberpunk bir atmosfer elde etmek için yaptığı yenilikler benzersiz bir deneyim yaşatıyor ve şüphesiz hem kendine hem de Synergia'ya özgün bir sound yakalıyor. Ne sadece synthwave ne de sadece ambient, sanki ensene takılmış bir zihin genişletici varmış gibi bütünüyle zihnine takılıp kalacak bir müzik.