Synergia
Była policjantka Cila, która mierzy się ze zgorzkniałym spojrzeniem na świat i problemami z kontrolowaniem gniewu, w życiu spodziewa się tylko zapachu ozonu, oślepiających neonów i kłębów pary ze studzienek. Trwa to do czasu, aż szemrany znajomy bohaterki wyrządza jej przysługę i wymienia jej domowego droida na inny model. Znacznie bardziej zaawansowany, skuteczny i niezwykle spostrzegawczy obiekt M.A.R.A. zaczyna przenikać przez skorupę Cili, starając się wyleczyć dawne rany nowej właścicielki. Proces powiedzie się, jeśli Cila zdoła rozszyfrować nawracający wskutek tej osobliwej terapii koszmar.