Synergia
Aksi bir görünüme sahip, öfke sorunları yaşayan deneyimli bir polis olan Cila'nın ozon kokusu, göz kamaştıran neon ışıkları ve rögar kapaklarından eksik olmayan buhar dışında hayattan pek bir beklentisi kalmamıştı. En azından geçmişi şaibeli bir arkadaşı hatırı için evindeki bozuk androidi yenisiyle değiştirene kadar. Çok daha verimli ve sezgileri dikkat çekici derecede açık olan modern M.A.R.A. birimi zamanla Cila'nın dışındaki sert mizacına nüfuz etmeye başlar ve yeni sahibinin eski yaralarını sarmasına bile yardımcı olur. Tabii eğer Cila bu süreçte her gece görmeye başladığı o kâbusun anlamını çözebilirse.