Synthwave Burnout
Synthwave Burnout is an arcade journey designed to give you an enjoyable visual and sound experience. The aesthetics of good old fiction, pleasant, uncomplicated supercar control gameplay - all this is created for you. Feel like you're inside your favorite 80s sci-fi movie!
Movement is life. In our case, the correct control of the supercar allows its unique generator to extract energy from the surrounding world.
When your supercar picks up the right speed and the wind blows in your face, you won't want to stop. It will be akin to anticipating the future - the sensations that cult films and music of the 80s evoke. You will soon realize that the soundtrack and the movement on the neon-flooded highway make up a single whole.
How the fire burns, how the water flows and how you tame the futuristic road in your elite sports car - out of time and fuss, among the neon glare and synthwave sounds.