Synthwave Burnout
Synthwave Burnout er en arkadeoplevelse designet til at give dig en behagelig visuel og lydmæssig oplevelse. Æstetikken fra god gammel science fiction, behageligt og ukompliceret gameplay med styring af superbiler – alt dette er skabt til dig. Føl dig som om du er inde i din yndlings sci-fi-film fra 80’erne!
Når din superbil når den rette hastighed, og vinden blæser dig i ansigtet, vil du ikke have lyst til at stoppe. Det vil føles som at forudse fremtiden – de følelser, som kultfilm og musik fra 80’erne fremkalder. Du vil snart opdage, at soundtracket og bevægelsen på den neonoplyste motorvej smelter sammen til én helhed.