Synthwave Burnout
Synthwave Burnout to arcade’owa podróż zaprojektowana tak, aby zapewnić ci przyjemne wrażenia wizualne i dźwiękowe. Estetyka dobrej, starej science fiction, przyjemna i nieskomplikowana rozgrywka z kontrolą supersamochodu — wszystko to zostało stworzone dla ciebie. Poczuj się, jakbyś był w środku swojego ulubionego filmu sci-fi z lat 80.!
Gdy twój supersamochód osiągnie odpowiednią prędkość, a wiatr zacznie uderzać w twoją twarz, nie będziesz chciał się zatrzymać. Będzie to jak przeczucie przyszłości — uczucia, które wywołują kultowe filmy i muzyka lat 80. Wkrótce zrozumiesz, że ścieżka dźwiękowa i ruch na zalanej neonowym światłem autostradzie tworzą jedną całość.