Synthwave Burnout
Synthwave Burnout, sana keyifli bir görsel ve işitsel deneyim sunmak için tasarlanmış bir arcade yolculuğudur. Eski güzel bilim kurgunun estetiği, keyifli ve karmaşık olmayan süper otomobil kontrolü — bunların hepsi senin için yaratıldı. Kendini 80’lerin en sevdiğin bilim kurgu filminin içindeymiş gibi hisset!
Süper otomobilin doğru hıza ulaştığında ve rüzgâr yüzüne çarptığında, durmak istemeyeceksin. Bu, geleceği önceden hissetmek gibi olacak — 80’lerin kült filmlerinin ve müziğinin uyandırdığı o hisler gibi. Çok geçmeden, müzik ve neon ışıklarıyla dolu otoyolda ilerlemenin tek bir bütün oluşturduğunu fark edeceksin.