Tad the Lost Explorer
The lost explorer, Tad, is once again on a whole new adventure! A mysterious curse will take you through the cities of Veracruz, Chicago, Paris and Cairo on an epic journey to find the emerald tablet and save your friends.
Have a great time with Tad and his companions in this 3D action video game, where you will face intricate puzzles, survive crazy adversities, and help your friends.
Get ready to visit a multitude of cool locations, where you'll jump off huge platforms, climb up buildings, reconstruct part of the past, swim surrounded by piranhas and... You may even encounter an adversary ready to thwart your plans!
Track down locations full of adventures and puzzles to discover incredible treasures and collect all the brushes in each level.
Follow the adventures of Tad Stones, Sara Lavrof, Jeff and Belzoni through the fun comics you'll find through the game.