Tad the Lost Explorer
Zaginiony odkrywca, Tad, po raz kolejny przeżywa zupełnie nową przygodę! Tajemnicza klątwa zabierze Cię przez miasta Veracruz, Chicago, Paryż i Kair w epicką podróż, której celem jest odnalezienie szmaragdowej tabliczki i uratowanie przyjaciół.
Baw się świetnie z Tadem i jego towarzyszami w tej trójwymiarowej grze akcji, w której będziesz musiał stawić czoła skomplikowanym zagadkom, przetrwać szalone przeciwności losu i pomóc swoim przyjaciołom.