Tad the Lost Explorer
Kayıp kaşif Tad, bir kez daha yepyeni bir maceraya atılıyor! Gizemli bir lanet sizi zümrüt tableti bulmak ve arkadaşlarınızı kurtarmak için Veracruz, Chicago, Paris ve Kahire şehirlerinde destansı bir yolculuğa çıkaracak.
Karmaşık bulmacalarla karşılaşacağınız, çılgın zorluklardan kurtulacağınız ve arkadaşlarınıza yardım edeceğiniz bu 3D aksiyon video oyununda Tad ve arkadaşlarıyla iyi eğlenceler.
Oyun boyunca bulacağınız eğlenceli çizgi romanlarla Tad Stones, Sara Lavrof, Jeff ve Belzoni'nin maceralarını takip edin.