Tails of Iron 2 - Digital Artbook
Explore the northern wastelands of the Ratdom and meet the cast of characters of Tails of Iron 2: Whiskers of Winter in this beautifully illustrated digital artbook. Across its 51-pages, explore the diverse environments, animal folk and deadly beasts, as well as the armoury of the world, and more.