Tails of Iron 2 - Cyfrowy artbook
Przemierzaj północne pustkowia Królestwa Szczurów i poznaj bohaterów gry Tails of Iron 2: Whiskers of Winter w tym pięknie zilustrowanym cyfrowym artbooku. Na 51 stronach znajdziesz szeroki wybór środowisk, zwierząt i śmiercionośnych bestii, a także arsenał świata i wiele innych atrakcji.