Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Dijital Çizimler
Fevkalade görseller içeren bu dijital çizimler kitabında Tails of Iron 2: Whiskers of Winter oyununun karakterleriyle tanış ve Ratdom'un kuzeyindeki çorak toprakları keşfet. 51 sayfalık bu kitapla çeşitli mekânları, hayvan halkını, ölümcül canavarları, silahları ve dahasını keşfet.