Tails of Iron 2: Whiskers of Winter 系統需求
文字: 法語, 義大利語, 繁體中文, 德語, 葡萄牙語(巴西), 英語, 簡體中文, 韓語, 日語, 波蘭語, 俄語, 西班牙語(西班牙)