Personalise Arlo's revenge-hungry look with these six new hair & beard styles.
Strike cold-blooded fear into the hearts of the Dark Wings with this cosmetic pack for Tails of Iron 2: Whiskers of Winter!
Strike cold-blooded fear into the icy hearts of the Dark Wings with the 'Hair to the Throne' cosmetic pack for Tails of Iron 2: Whiskers of Winter! This collection of six beards and hairstyles gives you further choices to customise Arlo, heir to the Warden of the North, as he embarks on a treacherous 'tail' of revenge across the wintery northern fringes of the Ratdom following the destruction of his home and the slaughter of his people.