Zasiej paraliżujący strach w lodowatych sercach Mrocznych Skrzydeł dzięki pakietowi akcesoriów Tails of Iron 2: Whiskers of Winter!
Zasiej paraliżujący strach w lodowatych sercach Mrocznych Skrzydeł dzięki pakietowi akcesoriów „Sierść na tronie” do gry Tails of Iron 2: Whiskers of Winter! Ta kolekcja sześciu rodzajów zarostu i fryzur daje ci dodatkowe możliwości personalizacji Arlo, spadkobiercy Strażnika Północy, który po tym, jak jego dom został zniszczony i lud wymordowany, wyrusza na niebezpieczną wyprawę w imię zemsty przez zimowe północne rubieże Królestwa Szczurów.