Head to war against the Dark Wings with this ancient selection of armours
Gear up in the ancient armours of old with the 'Augur of the Draugr' pack for Tails of Iron 2: Whiskers of Winter.
Gear up in the ancient armours of old with the 'Augur of the Draugr' pack for Tails of Iron 2: Whiskers of Winter. This unique collection of upgradable Draugr equipment includes three new helms, three armours, and three pauldrons, together with three new shields and three new axes.
Forged amidst the heat of battle during the elder wars between Rat and Bat, they will help Arlo - heir to the Warden of the North - to inspire the animal folk of the Ratdom's winter swept northern frontier to rise against the ice-cold armies of the Dark Wings.