Bu kadim zırh koleksiyonuyla Dark Wings'e karşı savaş
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter için hazırlanan "Augur of the Draugr" paketiyle eskilerin kadim zırhlarını kuşan.
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter için hazırlanan "Augur of the Draugr" paketiyle eskilerin kadim zırhlarını kuşan. Bu eşsiz ve yükseltilebilir Draugr ekipmanı koleksiyonunda üçer adet yeni miğfer, zırh, omuzluk, kalkan ve balta bulunuyor.
Fare ve Yarasa arasındaki eski savaşlar sırasında muharebenin hararetiyle dövülmüş bu ekipmanlar, Warden of the North vârisi Arlo'ya Ratdom'un karla kaplı kuzey sınırındaki hayvan halkına Dark Wings'in dondurucu ordularına karşı ayaklanmaları için ilham vermesinde yardımcı olacak.