Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Deluxe Upgrade
Utilise exclusive cosmetics & items with this Deluxe Upgrade of the epic action-RPG.
Prepare to do battle with the Dark Wings in the fiercest exclusive armour and hairstyles.
Prepare for the chilling clash against the Dark Wings with the Tails of Iron 2: Whiskers of Winter Deluxe Upgrade, featuring both the ‘Augur of the Draugr’ armour and weapon pack and ‘Hair to the Throne’ cosmetic DLC, digital artbook, and digital official soundtrack. Base game required.
Step into the fray clad in the storied armour of old, forged in the fires of the elder wars between Rat and Bat. Outfit Arlo with battle-worn Draugr armour and sharpen his look with rugged hair and beard styles worthy of a warrior. For those who seek to claim victory over winter’s shadow, only the fiercest attire will do.