Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Deluxe Upgrade
Korzystaj z ekskluzywnych elementów kosmetycznych i przedmiotów dzięki tej aktualizacji Deluxe epickiej gry akcji RPG.
Przygotuj się na mrożące krew w żyłach starcie z Mrocznymi Skrzydłami dzięki aktualizacji Deluxe Tails of Iron 2: Whiskers of Winter, zawierającej zarówno pakiet zbroi i broni „Augur z Draugr”, jak i kosmetyczny dodatek do pobrania „Sierść na tronie”, cyfrowy artbook i oficjalny cyfrowy soundtrack. Wymagana gra podstawowa.
Wkrocz do walki odziany w legendarną zbroję z pradawnych czasów, wykutą w ogniu dawnych wojen między Szczurem i Nietoperzem. Wyposaż Arlo w noszoną w boju zbroję Draugr i nadaj jego wyglądowi wyraziste fryzury i brody godne wojownika. Dla tych, którzy chcą odnieść zwycięstwo nad cieniem zimy, tylko najbardziej bojowy strój będzie odpowiedni.