Tails of Iron 2: Whiskers of Winter - Digital Official Soundtrack
The official soundtrack to Tails of Iron 2: Whiskers of Winter is now available, featuring 15 tracks spanning Arlo's 'tail' of revenge against the Dark Wings across the Ratdom's northern frontier.