Tails of Iron 2 - Resmî Dijital Oyun Müzikleri
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter resmî oyun müziklerine şimdi erişilebilir. Dark Wings'ten intikam almak için Ratdom'un kuzey sınırını dolaşan Arlo'nun "kuyruklu" serüvenine eşlik eden 15 parçayı içerir.