Tails of Iron 2: Whiskers of Winter and Tails of Iron are bundled together with their DLCs and digital extras, as the Ratdom exacts its revenge against the Dark Wings and Frogs with this ultimate 'tail' and action-RPG experience.
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter and the original Tails of Iron are bundled together to tell the brutal 'tails' of the Ratdom's wars against the Frogs and Dark Wings with this double pack, action-RPG experience.