Tavern Manager Simulator 🍻
Fast and quality customer service is the key to your Tavern's prosperity. All customers expect their table to be filled with mugs of beer and appetizers at once, as if by magic.
Renovate your workspace, buy resources and start serving your customers to earn money for further upgrades and improvements to your place.
Order beer and cooking resources in time. Maintain a fire in the work stations. Control the quality of food and drink. Purchase tavern improvements that will make the work more efficient. And the fame of your tavern will spread throughout the kingdom!