Taxi Life - Black Cab
Hop into the legendary Black Cab! The LEVC TX 2 has arrived in Barcelona, and with its unique style, unrivalled comfort and elegant British touch, it is sure to stand out on the streets of the city.
World-famous for its unique design and iconic silhouette, the LEVC TX 2 embodies the timeless elegance of urban transport in London. With its sturdy construction, refined finish and instantly recognisable look, this electric vehicle takes your experience of driving through the sunlit streets of Barcelona to a whole new level.