Taxi Life: A City Driving Simulator
Climb into the driver's seat of your car and your business, transport passengers across Barcelona and grow your company! Can you help relieve the transportation challenges of a city that never sleeps?
After arriving in Barcelona with nothing but a car and a dream, drive around the busy streets of the famous city and transport passengers while offering them impeccable service. You will need to follow the rules of the road; deal with impatient passengers and rush hours; adapt your routes to avoid traffic jams and accidents; and, most of all, ensure your clients are pleased with your service to earn the best ratings and the most generous tips!
Be fast and error-free because the clients in these missions have especially high expectations!