Taxi Life - Delivery Driver
Grow your business by adding a courier service: transform your taxis into delivery vehicles and rise to new challenges that require good management and punctuality!
A spacious pick-up truck – Transport lots of packages with this extra-large vehicle.
Courier missions – Each delivery is a challenge, and every job helps to grow your business. But be careful not to damage any packages!