Taxi Life - VIP City Guide
Get behind the wheel of a luxury electric convertible and unlock the tour guide missions! Plan your customers’ itineraries and show off the city's most stunning sights in a stylish open-top car.
Tour guide missions can be completed with the convertible or any other vehicle in your garage.