Taxi life - Black Cab
Hop ind i den legendariske Black Cab! LEVC TX 2 er ankommet i Barcelona, og med sin unikke stil, uovertrufne komfort og elegante britiske touch vil den helt sikkert skille sig ud på byens gader.