Taxi Life– VIP City Guide
Usiądź za kierownicą luksusowego kabrioletu elektrycznego i odblokuj misje przewodnika wycieczki! Zaplanuj trasy dla swoich klientów i zaprezentuj im najpiękniejsze zabytki miasta podczas przejażdżki tym stylowym samochodem z otwartym dachem.