Taxi Life – VIP Vintage Convertible Car
Zabierz swoich klientów na niezapomnianą przejażdżkę po Barcelonie. Poprowadź VIP Vintage Convertible Car – nowoczesny samochód inspirowany najpiękniejszymi perełkami w historii motoryzacji!