Taxi Life - VIP Vintage Convertible Car
Otomotiv tarihinin en güzel mücevherlerinden esinlenilerek tasarlanan üst düzey VIP Vintage Convertible Car ile müşterilerini Barcelona'da unutulmaz bir yolculuğa çıkar!