Tech Store Repair Simulator
Tech Store Repair Simulator is an immersive business management tycoon and life sim that tests your entrepreneurial spirit. Set in a vibrant open world, you will start with a modest shop and build a massive electronics retail empire from the ground up.
This is not just about standing behind a cash register. You must master complex inventory control, perform delicate hardware repairs, and survive the daily grind of a dynamic economy to become the ultimate tech mogul!
Physically unpack your deliveries and strategically organize your display tables and wall racks. Decorate your store with plants to increase customer satisfaction. Monitor market trends, adjust your pricing, and ensure your shelves are never empty in this highly realistic simulation.
Stand out from the competition by offering expert technical support! You are not just a seller; you are a technician. Throughout the day, customers will bring in their broken devices. Step up to your workbench and dive into the detailed phone repair mechanics. Diagnose the issue, unscrew the chassis, replace dead batteries or faulty internal components, and reassemble the device. This highly detailed system provides a crucial secondary income stream to fund your tycoon expansion.
Success requires stamina. Tech Store Repair Simulator features core survival and life sim elements that directly impact your strategy.
Time is money, but you cannot run on an empty stomach. Keep a close eye on your character’s hunger. If you forget to eat, your movement speed will drop, crippling your time management and making it harder to serve customers. Navigate the city streets, buy food, and sleep in your bed to stay refreshed for another profitable day.
What starts as a single, humble shop can evolve into a massive tech paradise. Use your hard-earned profits to purchase the adjacent property, doubling your floor space and inventory capacity. Experience true sandbox freedom by designing your store layout exactly how you want it.
As customer foot traffic increases, step into the role of an HR manager. Automate your daily operations by hiring a dedicated cashier to process sales and a cleaner to maintain a premium shopping environment. Pay their daily wages, optimize your overhead costs, and watch your automated retail machine generate massive wealth!