Tech Store Repair Simulator
Tech Store Repair Simulator er en fordybende forretningsstyringsmagnat og livssimulator, der tester din iværksætterånd. I en pulserende åben verden starter du med en beskeden butik og bygger et massivt elektronikdetailhandelsimperium fra bunden.
Det handler ikke bare om at stå bag et kasseapparat. Du skal mestre kompleks lagerstyring, udføre sarte hardwarereparationer og overleve den daglige trummerum i en dynamisk økonomi for at blive den ultimative teknologimogul!
Skil dig ud fra konkurrenterne ved at tilbyde ekspert teknisk support! Du er ikke bare en sælger; du er en tekniker. Hele dagen vil kunderne komme med deres ødelagte enheder. Træd frem til din arbejdsbænk og dyk ned i de detaljerede telefonreparationsmekanikker. Diagnosticer problemet, skru chassiset af, udskift døde batterier eller defekte interne komponenter, og saml enheden igen. Dette meget detaljerede system giver en afgørende sekundær indtægtskilde til at finansiere din tycoon-udvidelse.
Tid er penge, men du kan ikke løbe på tom mave. Hold nøje øje med din figurs sult. Hvis du glemmer at spise, vil din bevægelseshastighed falde, hvilket lammer din tidsstyring og gør det sværere at betjene kunder. Naviger i byens gader, køb mad og sov i din seng for at holde dig frisk til endnu en profitabel dag.
Efterhånden som kundetrafikken stiger, kan du indtage rollen som HR-chef. Automatiser dine daglige operationer ved at ansætte en dedikeret kassemedarbejder til at behandle salg og en rengøringsassistent til at opretholde et førsteklasses shoppingmiljø. Betal deres daglige løn, optimer dine overheadomkostninger, og se din automatiserede detailmaskine generere massiv rigdom!