Tech Store Repair Simulator
Tech Store Repair Simulator to wciągająca gra o zarządzaniu biznesem i symulator życia, która sprawdzi Twój przedsiębiorczy duch. Akcja rozgrywa się w tętniącym życiem, otwartym świecie. Zaczynasz od skromnego sklepu i od podstaw budujesz ogromne imperium handlu elektronicznego.
Nie chodzi tu tylko o stanie za kasą. Musisz opanować skomplikowaną kontrolę zapasów, wykonywać delikatne naprawy sprzętu i przetrwać codzienną harówkę dynamicznej gospodarki, aby stać się prawdziwym potentatem technologicznym!
Fizycznie rozpakuj swoje dostawy i strategicznie uporządkuj stoiska wystawowe i regały ścienne. Udekoruj swój sklep roślinami, aby zwiększyć zadowolenie klientów. Monitoruj trendy rynkowe, dostosowuj ceny i upewnij się, że Twoje półki nigdy nie będą puste w tej niezwykle realistycznej symulacji.
Wyróżnij się na tle konkurencji, oferując fachowe wsparcie techniczne! Nie jesteś tylko sprzedawcą; Jesteś technikiem. W ciągu dnia klienci będą przynosić zepsute urządzenia. Podejdź do swojego warsztatu i zanurz się w szczegółową mechanikę naprawy telefonu. Zdiagnozuj problem, odkręć obudowę, wymień rozładowane baterie lub uszkodzone elementy wewnętrzne i złóż urządzenie ponownie. Ten niezwykle szczegółowy system zapewnia kluczowe, dodatkowe źródło dochodu, które pozwoli Ci sfinansować rozwój Twojego potentata.
Sukces wymaga wytrzymałości. Tech Store Repair Simulator zawiera kluczowe elementy przetrwania i symulacji życia, które bezpośrednio wpływają na Twoją strategię.
Wraz ze wzrostem ruchu klientów, wciel się w rolę menedżera ds. kadr. Zautomatyzuj codzienne operacje, zatrudniając kasjera do obsługi sprzedaży i sprzątaczkę, aby utrzymać sklep w doskonałym stanie. Wypłać im pensje, zoptymalizuj koszty ogólne i obserwuj, jak Twój automat sklepowy generuje ogromne zyski!