32 Seiten mit Originalzeichnungen aus Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate.
My sons, can you hear me? Turn that music down! Get ready to relive the adventure with the official Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate soundtrack created by Chris Huelsbeck.