Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi Oyun Müzikleri
Chris Huelsbeck ve Vincent Claveau tarafından oluşturulan resmî Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi oyun müzikleriyle macerayı yeniden deneyimlemeye hazır ol.